Inca o carte pe care am vrut demult sa o citesc. Absolut toata lumea a laudat diafana poveste dintre protagonisti. Narandu-se la persoana I , perspectivele sunt alternate, odata aceea a lupului Sam, cealalta a lui Grace.
   Coperta este, apropo, superba.

  
"M-am uitat in ochii aceia cat de mult am putut. Galbeni. Si, de aproape, straluceau uimitor cu fiecare nuanta de auriu si caprui. "

  Mereu la nevoie, Sam ii este alaturi lui Grace, iar cand incep sa se apropie unul de celalalt povestea devine si mai interesanta. Viata lui Grace este una de adolescenta obisnuita, mama ei este pictorita, si tatal om de afaceri. Diferit fata de alti copii ea se preocupa foarte mult de sine si de familie, prezenta parintilor sau a influentei lor fiind practic inexistenta.
  Un baiat de la scoala este ucis de lupi, si asta starneste mare agitatie. Lupoaica alba se poarta amenintator cu Grace. Lupii sunt atacati de vanatori. Sam ajunge ranit cu greu acasa la protagonista, care ii sare de indata in ajutor.


"Brusc, mi-am dat seama cat de diferiti eram. Mi-a trecut prin minte ca, daca eu si Grace am fi fost obiecte, ea ar fi fost un ceas digital complicat, sincronizat la perfectiune. cu Ceasul Mondial din Londra, iar eu as fi fost un glob de zapada-amintiri scuturate intr-un glob de sticla. "

 La spital, Sam isi revine, de folos fiind calitatile de varcolac si pleaca la Grace acasa, ca om. Mai multe nopti le petrece dormind cu ea, in nestirea parintilor ei. Este ciudat cum de acestia nici maca nu se intereseaza daca fiica lor este acasa.
  Cartea este foarte lirica. primele 100 pagini nu prezinta tocmai actiunea, ci un fel de pre-actiune. Jack, proaspat varcolac vine la scoala ca lup si starneste panica.

   Iarna se apropie si totodata este ultima periada petrecuta de Sam ca om...ultimul lui an. Si cum sa nu o mai vada pe GRace cand iubirea lor abia a prins radacini?
    Vorbesc serios, de la pagina 200 totul prinde un contur superb. Povestea romantica dintre protagonisti te lasa fara cuvinte.

     Shelby(lupoaica alba) o ataca pe Grace, insa este salvata de Sam si tatal lui Grace care o impusca pe lupoaica. Olive dispare de la scoala(nu mai vine foarte mult timp) iar Grace o suspecteaza ca stie mai multe decat pare despre lupii din Mercy Falls. Isabel(sora mai mare a lui Jack) ii cere ajutorul protagonistei: trebuie sa isi gaseasca fratele, si stie ca este in viata!
     Sam ii dezvaluie secretul existentei varcolacilor, insa Jack devine de negasit. Mai tarziu aflam ca el a muscat-o pe Olivia, prietena lui Grace, pe care o obliga sa-i spuna un secret caruia nu-i stia nici Grace raspunsul: acum 6 ani a fost muscata de lupi si salvata de Sam,de acolo legatura asa puternica intre ei, si Grace, contrar asteptarilor nu a devenit niciodata lup.

 Jack il inchide pe Sam intr-o cabana si el se transforma in lop:urmeaza momente triste. Pana la urma, Grace il pacaleste pe Jack, care este prins in capcanca si Sam este gasit. Atunci, Isabel,Grace, Beck(seful haitei) planuiesc sa-l  salveje pe Sam injectandu-i sange infestatL boala va produce febra si vor ucide lupul din el, asa cum se intamplase si in cazul lui Grace.

 Oare ce se va intampla?  Sam va fi salvat sau va muri subit? Povestea lor de iubire va supraviatui?



"Felul in care venise la mine, eu lovind-l in piept, sarutul bland. Mi-am amintit fiecare sarut pe care ni-l daduseram si mi-am amintit fiecare data cand ma cuibarisem in bratele umane. Mi-am amintit caldura blanda a respiratiei lui pe gatul meu in timp ce dormeam. 
   Mi l-am amintit pe Sam"

Seria: Lupii din Mercy Falls
Editura: Rao
Titlu original: Shiver
Anul aparitiei(R): 2011
Nr. capitole: 67
Nr pagini: 377

 NOTA: 5/5

  A fost o poveste romantica, lirica, foarte frumoasa si izbitor de reala. I-o recomand oricui- va va cuceri din prima! Peisaje, personaje, puncte culminante, dialoguri inedite! O carte ideala, care chiar m-a convisc ca merita!

5 comentarii:

Si mie mi-a placut foarte mult acesta carte, cu toate ca eu nu sunt cine stie ce romantica acesta carte m-a cucerit cu fiecare cuvintel ^^

Foarte frumoasa! Mi-a placut mult!

Offf....am cam absentat;)
Sincer nu am citit cartea dar mi-a starnit curiozitatea....
Poate am noroc si-o primesc de sfarsit de scoala:)

Mi-e mi-a placut mult, deci cred ca ar fi o lectura frumoasa

Am si eu ambele volume acasa insa n-am avut timp sa le citesc pana acum :(