Recunosc ca eu nu am fost atrasa absolut deloc de "Chimie perfecta". Mi s-a parut o carte slaba,lipsita de originalitate.
      Cu toate astea, m-am apucat de Legile atractiei, volumul doi, din pura curiozitate. De data asta afirm cu sinceritate ca nu am fost dezamagita. Absolut deloc. "Legile atractiei" este o carte superba,desi putintel vulgara,trebuie sa spun.
         Kiara este protagonista. Familia din care provine este bogata,traieste intr-o casa enorma si are un fratior pe nume Brandon foarte simpatic in varsta de 5 ani.

       Carlos este fratele mai mic al lui Alex. El este nevoit sa paraseasca Mexicul si banda sa pentru a veni sa invete la liceul Fairfield.
   Coincidenta,soarta,destinul sau cum vreti voi sa-i ziceti face ca Kiara sa-i fie ghid lui Carlos in prima saptamana de liceu. Mi-a placut foarte mult de Carlos. Mult mai mult decat de Alex. 


       Evident rebel, ca toti fratii Fuentes, protagonistul nu se lasa impresionat de ajutorul oferit de Kiara,ba chiar incearca sa o indeparteze.
       

      Niste firi atat de opuse si totusi enervant de potrivite, Carlos si Kiara sunt pe cale sa aiba povestea vietii lor. Incetul cu incetul incep sa se imprieteneasca. Carlos se duce la petrecerea lui Madison, cea mai nesuferita persoana din lume, unde fumeaza, se drogheaza si refuza in ultimul moment propunerea de a face sex cu Madison.
        El nu prea poate sa si-o scpata don cap pe Kiara. Cand in scoala are loc o razie, in dulapul lui Carlos sunt gasite droguri si de aici situatia devine complicata rau.
      Carlos are doua optiuni: fie participa la programul REACH pentru adolescenti cu probleme,
A fost un roman foarte amuzant. Carlos si Kiara sunt foarte carismatici si au fost unele momente in care imi venea absolut sa rad cu lacrimi. M-a emotionat povestea de dragoste dintre Kiara si Carlos si mai ales modul in care a evoluat.
fie scoala de corectie.
       Tatal Kiarei, profesor la liceu cere custodia lui Carlos-care locuia cu Alex, lucru ilegal ca nu aveau parinti. In acest moment Carlos se muta in aceeasi casa cu Kiatlra si actiunea incepe de-a binelea. Pentru ca Madispn sa-l lase in pace, Carlos ii propune Kiarei sa se prefaca ca sunt un cuplu. Ce urmeaza ? Veti descoperi singuri.
     Epilogul a fost genial dupa parerea mea. Povestea nu se limiteaza la dragoste ci si la pericolul drogurilor. Devlin, un tip periculos-dealer si alte alea- il cauta pe Carlos pentru ... interesele sale proprii.
          Mi-a placut atat de mult ! Legile atractiei merita citita. Geniala.
Nota: 5/5

    

14 comentarii:

Ma bucur ca asta ti-a placut mai mult

neaparat incearca si reactie in lant, vei afla un secret!

@Ale Criss: si eu !
@Paun Catalina: o sa ma apuc de ea de indata ce termin Crescendo ! M-ai facut curioasa

Am citit si eu primele doua volume si le-am adorat inca din prima clipa!! Sper sa am ocazia sa il citesc si pe al treilea cat mai curand :)

Imi doresc sa citesc si eu aceasta carte.

Am citit primul volum. O serie minunata.

Pare ubteresanta. Cred ca ii voi da o sansa

Eu nu am citit nici un volum din serie,dar prea ai laudat cartea asta deci trebuie sa o citesc si eu :)

O recenzie foarte buna. Inca nu am citit nici un volum din serie, dar sper sa o fac cat mai curand.

Iti dau perfecta dreptate.Primul volum nu este asa captivant sa zicem ca cel de-al doilea.Mi-a placut foarte mult si inca sper sa reusesc sa citesc si volumul 3,ca in final sa vad povestea caruia dintre frati este cea mai buna .

Am citit primele doua carti si mi-au placut foarte mult.Nu am apucat sa imi cumpar volumul 3,dar am inteles ca este o poveste destul de frumoasa scrisa si din perspectiva fratelui mai mic.Multumim de concurs.

Am citit primele doua volume si deabia astept sa fac rost de urmatorul volum aparut.Mi-a placut seria mult de tot si cred ca prima carte este cea mai buna .

Am citit ambele volume din serie si mi-au placut mult de tot ,deabia astept sa pun mana si pe urmatorul volum .Cred ca prima carte din serie este cea mai buna fiindca dupa aceea povestile seamana una cu alta,dar asta nu conteaza fiindca tot o serie minunata ramane.

Am citit toate volumele din aceasta serie.
La inceput Carlos a fost enervant dar dupa a inceput sa imi placa de el...Kiara a fost cam perversa.