Am facut rost de "Destine la limita" in urma unui imprumut. Am avut vaga senzatie ca aceasta imi va placea, pentru ca pur si simplu parea interesanta. Si asa a si fost.

    Mi-a placut stilul autoarei. A narat la persoana intai, alternand perspectivele intre Noah si Echo, protagnonistii. Povestea cartii este una romantica, frumoasa, care parca a fost predestinata.

     Echo Emmerson  a fost o fata populara, cu un iubit ravnit de toate "prietenele" sale, o familie mai mult sau mai putin fericita, un frate pe nume Aires pe care il iubea foarte mult, etc. Si cum ar fi ca toate astea sa-ti fie luate? Sa pierzi totul ? Ei bine, Echo este o fata foarte, foarte puternica.

     Am apreciat la aceasta carte numarul de pagini.Desi de obicei cu cat e mai lunga, cu atat bate campii mai mult, in "Destine la limita" nu se intampla asa.Pe la pagina 200 se incheie un episod important, insa romanul continua. De aceea, cartea "Destine la limita" este independenta, are un final, si nu mai are continuari.
        Problema e ca mama lui Echo este bipolara(nebuna) . Nu va voi divulga prea multe, insa bratele lui Echo sunt acoperite de cicatrice dureroase. Ea nu-si aminteste ce s-a petrecut in noaptea in care a capatat cicatricele, iar persoanele care stiu(parintii) nu vor sa divulge acest secret. 

         Asa ca viata e grea. De la popularitate, prieteni, Echo nu mai are nimic. Ranita de barfe si de vesnicele priviri infricosate sau dezgustate ale colegilor ei, ea devine o persoana retrasa. Toate pana cand are un nou psiholog(o femeie), care o incurajeaza(forteaza) sa reinnoade  vechile prietenii. 



   Vechea prietena a lui Echo, Lila( un nume care imi place foarte mult) ii este alaturi. Cu toate astea, am simtit din prima o dezaprobare fata de incercarile disperate ale lui Echo de a-si recastiga vechile prietene, care erau niste bitches autentice, inafara Lilei. 
     Tatal lui Echo a divortat de mama sa, si acum se va recasatori cu Ashley, o persoana(nu folosesc cuvinte urate, nu?) care are vreo 20 ani si ... joaca rolul de mama vitrega rea gravida obsedata de a atrage atentia asupra ei.
     

     Cu toate astea, Echo isi doreste cu adevarat sa afle adevarul despre ceea ce s-a intamplat in seara aia. 

 NOAH este un baiat in varsta de 18 ani, ca Echo, care la randul lui trece printr-o perioada dificila. Parintii lui au murit intr-un incendiu, iar el a trecut prin multe familii adoptive. Dintr-o problema anume, el si-a pierdut fratii mai mici, care acum sunt in grija altei familii adoptive.
Noah are acelasi psiholog ca Echo, si coincidenta face ca Echo sa fie nevoita sa-i dea meditatii lui Noah. Treptat, cei doi comploteaza impreuna. 

Fiecare cu interesul sau: Noah isi vrea fratii inapoi(sa castige tutela lor) si Echo sa afle adevarul despre cicatrice. 

Treptat, intre Noah si Echo se naste o poveste de dragoste superba plina de momente tensionate, unice. 

Lumea lui Katie McGarry este una foarte realista. Evidentiaza pericolele drogurilor, ale iubirii, ale adolescentei. Limbajul este unul facil, care denota faptul ca personajele sunt adolescenti :)

Mi-a placut foarte mult. Romantica, palpitanta, draguta, amuzanta. 

NOTA : 5/5

1 comentarii:

am terminat-o ieri si astazi parca mi-as dori sa o recitesc. atat de mult mi-a placut. :)

sper sa apara la noi si alte carti de-ale autoarei. :)

am scris si eu astazi recenzie pentru aceasta carte, daca vrei sa citesti. :)
http://cherryqueendee.blogspot.com/2014/02/cartea-saptamanii-destine-la-limita.html
te pup!