Am facut un schimb de carti-printre multele- si am primit Circul ororilor. Ma asteptam sa fie ceva horror sau macar sa ma sperie. Evident,am gresit categoria de varsta. Daca as fi citit-o in urma cu 4 sau 5 ani,atunci ar fi fost super. Probabil ? Insa in momentul de fata nu pot decat sa-mi afirm dezaprobarea. Nu este una totala - veti vedeape parcurs.

       Darren Shan este un pusti obisnuit. L-am catalogat imatur,egoist uneori,dar cu o inima de aur.
         Steve este peietenul cel mai bun al lui Darren. Totul decurge normal pana in momentul in care gasca lui Darren face rost de un pliant care ii anunta de existenta unui circ al ororilor, cu totul si cu totul deosebit.

          Acest gen de circ era considerat oribil deoarece isi batea joc de defectele oamenilor. Ei bine, evident ca Darren si gasca vor sa faca rost de acele biete. Steve se ofera sa le cumpere si aici intervine o problema grava: nu a putut ovtine decat doua bilete. Unul ii revine siesi iar celalalt va ajunge la Steve. Aici ma opresc din povestit

         Vreo 70 de pagini se descriu reprezentatiile de la circ. Abia dupa aia incepe sa fie treaba interesanta.
          Steve nu e ceea ce pare a fi. Circul nu e o prefacatorie. Desi initial imatur, Darren deprinde calitati importante, precum curajul, altruism, se sacrifica pentru cel mai bun prieten.
  
       A fost o lectura draguta. Nu una memorabila, dar nici oribila. Stiu ca mi-ar fi placut la nebunie cartea la 10 ani...

Nota:  3/5

2 comentarii:

Sunt in total de acord desr carte. Adevarul este ca eu mi-am luat-o la 10 ani, dar pe atunci nu imi placea sa citesc, iar acum un an am dat din intamplare peste ea intr-un raft si am zis sa-i dau o incarcare.

Da exact !